woensdag 29 september 2010

Bah!

4 late diensten gedraaid, slapen op de overloop op zolder doet nie veel goeds voor de nachtrust. Dus wil ik overdag wat kunnen rusten.
Maar ik zit opgescheept met een schilder, die helemaal niet had moeten komen (4 kozijnen zijn verrot, maar repareren ho maar), maar aangezien ex stommer is dan het achter-end van een varken, kan ik dat figuur opvangen (wat zeg je..schilder?? En ik moet daar voor thuisblijven??..lambal)
Zal wel een vriend van hem zijn, deze staat om de haverklap binnen omdat hij iets moet of wil..(kan ook nix zelf).
Getverderrie, ik hoor net wat voor kleur het word( het was donkergroen), het word leverkleur!! Ben ik blij dat wij hier weggaan, bah bah bah!
Kers op de taart is de Senseo die dienst weigert..GRMBL!!! ARGH!!!

6 opmerkingen:

  1. Succes ermee!! Denk mar zo dat de schilder de koffie blokkeert. Ik zou even naar de buren gaan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, het app. is inmiddels gemaakt, die is al 10 jaar oud, soms willie nie meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Valt effe niet mee hè?!

    Is de schilder inmiddels vertrokken? Ik lees dat je weer koffie kunt zetten, kun je in elk geval je bakkie troost drinken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lul van een schilder doet nu de voordeur, alles staat open, ik heb het koud en het stinkt ongelovelijk naar de chemicaliën troep!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gadver Hanneke... het is nu geen temperatuur om alles tegen elkaar open te gooien. Brrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mocht pas om 9 uur vanaaf de deur idcht doen volgens hem, nou, dikke vinger..die deur is dicht, hoe denk je dat de cv hierop reageert, die staat te loeien op nix af!

    BeantwoordenVerwijderen