vrijdag 8 juni 2012

Dromen.

Wat moet je ermee.
Mijn nachten zijn kort, dan wil ik wel graag gewoon uitrusten en slapen. Ik moet die dromen niet, ik heb er last van.

Ben goed bezig, wellicht nieuwe woning, eindelijk. Nieuwe start maken.

Maar alles wat ik overdag bereik, wordt s' nachts in dromen onderuit gehaald. Vind ik niet leuk.
Maak ik de ene dag mee dat het vooral belangrijk is met mijn eigen gevoel te volgen, word ik mijn dromen geconfronteerd met figuren die me overladen met zakelijkheid, me nog meer erop wijzen dat ik er alleen insta, dat het echt alleen maar op mij neerkomt, ik droom dat ik vol vragen ben en nergens antwoord op krijg, zoek het maar uit, koud en kil. Niemand geeft een mening in die dromen, alsof het niet mag, vreselijk.
Ben ik een andere dag bezig met die dingen die veel korte zakelijke acties eisen en die dag goed afrond, word ik in mijn slaap geconfronteerd met tranen en gevoelige zaken en of ik meer rekening wil houden met de mensen om mij heen, ook vreselijk.

Ik heb dat allemaal niet nodig, ik wil gewoon slapen.
Kennelijk wil mijn hoofd niet ophouden met denken als ik ga slapen, super irri..

2 opmerkingen:

  1. Hoe herkenbaar... en bijna onoplosbaar... want je hoofd én je hart verwerken... vooral 's nachts...

    Kussssss....heel dikke kus! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haat het om een vrouw te zijn..vooral dat zinnetje "ga op je gevoel af"..er is zoveel meer dan dat..

    BeantwoordenVerwijderen